10 Kasım 2012 Cumartesi

Radyo Spor Sevilen Müzik


Radyo Spor CHP milletvekili Turhan Tayan, 28 Şubat sürecinde dönemin Başbakanı Necmettin Erbakan ile Başbakan Yardımcısı Tansu Çiller’in kuvvet komutanlarını görevden almak istediği, ancak kararnameyi kendisinin imzalamadığı iddialarına Radyo Spor dinle açıklık getirdi. Bakanlığı döneminde görevden almayla ilgili bir kararname hazırlanmadığını belirten Tayan, “Kimse benden böyle bir şey istemedi. Ben de böyle bir çaba içerisinde olmadım. Bu süreçte, demokrasi dışı bir uygulama olduğuna dair, TBMM’den, siyasi liderlerden, basından, uluslararası kurum ve kuruluşlardan herhangi bir değerlendirme duymadım, görmedim. 12 Mart muhtırasında Meclis Başkanı çıktı Radyo Spor ve, ‘Bu antidemokratik bir davranıştır’ dedi. Başbakan, şiddetle karşı çıktı ama 28 Şubat ile ilgili böyle bir şey hatırlamıyorum. Hiçbir yerde demokrasiye müdahale olduğu yönünde bir yoruma rastlamadım. Böyle bir değerlendirme olmadı. Siyasi hayatı darbe ve muhtıralarla geçen bir kişi olarak böyle bir şeyi kabul etmem kişiliğime uymaz. Ülke o dönemde bir siyasi stres yaşamıştır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder